søndag 15. juli 2012

Jeg er inne i et pcryddemodus. Vet ikke om det er et eksisterende ord utad, men her i sofakroken blir dette ordet brukt en del nå om dagen! Og hvorfor ikke? Man finner jo på så mange navn nå for tiden....


Hage, 21.mars 2011
Hjeeeelp, hva skal jeg gjøre, hvor skal jeg begynne?
Jeg vil ha trapp, bekk, kjøkkenhage, litt plen og litt blomster, bær og frukt!

Sånn omtrent kunne det se ut i hagen min

og sånn.....

Slik ser det ut hos oss


Bekken min.....



Hage, sommer 2011

Det har vært en del aktivitet i hagen, men det står MASSE igjen før.....det er hage!
Må begynne med dette bildet.
Busknellik, det er en av min barndoms blomster.
Husker at vi hadde mye av disse, i ulike farger. De er veldig fine til snitt, og står lenge, både ute og inne.
Slike må jeg ha. De kommer jo igjen, år etter år, men det tar et par år før de kommer viss man sår de selv.
Røtter, og særlig stein, har vært plukka i det som skal bli plen.Massevis. Og jeg har spart penger på treningsstudio. Her blir det trening så det holder.Og kjekt er det også, iallefall en stund.

Ingen kommentarer: