onsdag 25. juli 2012

Å skape gjør godt.

I denne søte ferietid kan man gjøre det man vil, uten å se på klokka. Denne uka har jeg sydd! Er veldig streng med meg selv, skal bare ta frem UFO-er.  Her er et krabbeteppe som har lagt en god stund, men nå er det frem fra glemselen. Egentlig er dette ett av fire. Dette er ferdig, de andre tre må få lukkekanten ferdigsydd. Det er passelig gå-bort-arbeid.
Dette teppet, og de tre andre, er sydd av en prøvegardin, så det er ikke så mye arbeid med det som det kanskje ser ut. Vatterte i ruter, og applikerte på bamser i hjørnene.
Jeg har altså tilbrakt en god del tid på arbeidsrommet mitt, eller arbeidsstua, som jeg kaller det .Det har vært sytørke en god stund, men nå kommer gleden og gløden tilbake, sakte med sikkert. Prosjektene og ideene står i kø. Min  datter og jeg koser oss ofte her, og tar tepause her i disse gamle stolene.
Gleder meg til i morgen. Da skal dagen starte  med en god systund. Etter frokost!

 



Ingen kommentarer: