søndag 15. juli 2012


02.04.12 10 smikker av restestoff, restebånd, litt broderi og litt applikasjon.



Løper med snøklokker.
Frem fra UFO haugen, ferdig idag. 22.02.12






Januar -12
Dette er fremsiden av en babybok som jeg laget.
Broderiet er brodert med min Janome broderi/symaskin, så har jeg bare brukt litt forskjellig restestoff til innramming og "sider"
Her er resten av boka.


















Laget noen små dukker som skal brukes til uro







23.01.11
Fikk så lyst til å vise noen bilder fra sy-cruice. Jeg tegna og broderte med stoppefoten. Det er kjempemoro.
Anne B. Finnestad var en god kurslærer. Desverre så er det visst slutt på sy-cruisene.

Her syr vi oss over fra Oslo til København

Stolte damer med nye bilder!

Her er mitt!




19.01.11

Denne begynte jeg på på et sycruice fra Oslo til København. Vi sydde og sydde og hadde det kjempegøy.Anne B Finnestad hadde det kurset som jeg var på.


Litt jul denne gangen...

Denne løperen og brikkene ble gaver.





Til å ha under juletreet. Har laget mange, både til messer og gaver.


Her er et par løpere som jeg sydde engang, og som er fremme hver jul.











28.11.10. Det er koselig å lage ting til advent......
Her er en løper som jeg sydde for en god stund siden, og som det alltid er like koselig å ta frem igjen.

Så noen av de adventkalenderne jeg har laget:






Englekoret, som jeg måtte klippe ut fra et større bilde.

Ingen kommentarer: