torsdag 1. august 2013

Hakking inne, og hakking ute.


Min første rundhakkede prøvelapp.
Vi hadde rundhakking som tema på husflidslagsmøte, og det måtte jeg prøve. Nå er det sånn at jeg er lei av små prøvelapper som ikke blir til noe, så jeg la opp 120 luftmasker, og tenkte at det kunne bli til et pannebånd til 2 åringen. Heklet fastmasker rundt kanten. ...Og det blir nok flere pannebånd☺
Ja, det er hakking ute også, i mold og stein og leire. Det er jammen bra at man har noe og gjøre....
Så får man passe på at man ikke hakker på hverandre ☺

Men med en sånn servering på en vanlig onsdag, til å med laget av en besøkende, så skal ikke jeg hakke i allefall. "Maten er klar", og jeg kan bare gå rett fra jobben til duk og dekket bord. Nydelig. Her er det bl.a grillet laks, stekte asparges med hvitløk, chili og sesamfrø, her er granateple og fetaost m.m. Det smakte fortreffelig!
Takk, kjære datter ♥



Ingen kommentarer: