fredag 23. august 2013

Ja, det har vært lite blogging i det siste. De to siste ukene er de to første ukene på jobb etter sommerferien, og det har preget meg. Trøtt som ei sviske når dagen  og middagen er over. Men i dag var det plutselig litt mer piff i meg. Har til og med quilta litt etter jobb. Ellers går det i litt strikking, lydbok, litt arbeid før husflidslagsesongen starter. Og så barnebarn da,  Er så heldig at jeg om ikke så mange dagene får et til, så da blir det fem♥  Vi er heldig som har dem så nær at vi kan være en del av hverandres hverdag.
Sist lørdag var jeg på Rennebumartnan.  Mye fint!
Litt av bodene inne i hallen, og ute var det enda flere.

Ei som lager flotte bunader og dåpskjoler, m.m
Her var noe for en hver smak, både for øye og gane.

Jeg falt for denne. En gardinkappe laget av ull og silke.
Har bestilt den fra Trondheim Brukskunstforening. Skal ha to blomster i et smalt vindu i trappegangen. Gleder meg.

Ellers så ble jeg veldig fasinert og inspirert av Benita Tornholm sine bilder. Du kan gå inn her, så får du se hennes arbeid. Og disse bildene blir til  på en av "mine" maskiner☺  Kanskje er det håp for meg også.

Lydboka for tiden er av Isabel Allende, Åndenes hus..... har 3 cd-er igjen, så skal jeg skrive litt om den.
Ha ei god helg!

Ingen kommentarer: