mandag 12. august 2013



Tror at det ble litt ekstra lek i dukkekroken i dag, da dukkesenga og vogna fikk nye puter og dyner. Rosa ♥ gjør visst noe med unge jenter, (kanskje de som ikke er helt unge også) Jeg tror ikke jeg selv har noe rosa, men liker både å sy og å strikke i den fargen.
Jeg googlet rosa farge:
Rosa:
Universell kjærlighet, beroligende, selvtillit, akspet og kjærlighet. 
Anvendelsesområder: 
Kjærlighetsmagi 
Roe ned følelsene 
Avslapning 
Mer kjærlighet inn i livet                                                                       

Rosa påvirker oss fysisk, men den er beroligende snarere enn stimulerende. Rosa er psykologisk sett en sterk farge. Den representerer det feminine. For mye rosa virker mentalt krevende og noe kraftløst....  Sånn står det altså skrevet, ikke vet jeg....


                                                 
 I dag har det vært en svært grå dag, værmessig sett, men med rosa stoff, og røde rips, så har dagen vært fargefull. Av ripsen ble det litt gele, og rips/banan syltetøy. Friskt og godt. Veldig godt på sveler.♥  Oppskrift fåes dersom noen er interessert.
Man får liksom en sånn god følelse når man har  tatt vare på litt av det som naturen gir oss. Det er noe eget med hjemmelaget, man vet iallefall hva som er i det.....
Ha en god dag i morgen......hva du enn gjør.
 
              

2 kommentarer:

Solveig sa...

Rips og banan sylte har komt i min fryser også. Friskt og godt!

Solveig sa...

Rips og banan sylte har komt i min fryser også. Friskt og godt!