onsdag 31. juli 2013

Quilt in the ditch

Selv om været var rimelig bra i dag, så tok jeg altså en innedag. Bare en liten tur ut,ble det. Jeg har ferie, og gjør som jeg vil ☺Syrom og rydding på vaskerom var det som ble gjort i dag. Det er 2 år siden vi flytta inn her, men jammen stod der litt saker som var stuet bort i en krok. Nå er det borte vekk ☺

Og nå er det snart ferdig, dette lille teppet mitt. Jeg quilter i sømmen så øyet blir stort og vått, og tunga beint i munnen. Synes det blir fint, jeg. Det er så uvant å sy i blåfarger. Har svært lite blått i heimen, selv om jeg synes det er fint hos andre. Det er liksom ikke mitt førstevalg.
Jeg MÅTTE bare ha dette fingerbøllet med elg på. Nå er den plassert ved siden av Babuskan som jeg kjøpte i Russland.
Ha en fin dag...... denne siste dagen i juli ♥

Ingen kommentarer: