lørdag 1. mars 2014

Og vi maler og vi maler,

og det blir så fint og grått....Bortsett fra hun som har mange farger...I dag er det 4. lørdagen med maledugnad,  og det i februar. Det skal egentlig ikke være mulig å male hus utvendig denne tiden på året, men med så god tørke, og så godt vær så har det altså gått. Og vi gleder oss, med dem, til de får flytte inn og få GOOOD plass.


                                       Pizzaen kom akkurat i rette tid, og var god!
                                       og utsikten innover fjorden er nydelig!
Så noe jeg IKKE LIKER.
Jeg får noen anonyme mailer knyttet opp mot bloggen. Jeg var dum nok til å åpne mailene i starten, men har sluttet med det. Det var ikke noe dumt eller galt i dem det jeg kunne se, men jeg svarte ikke da, og kommer heller ikke til å gjøre det. 
........................................................
En god søndag til dere alle


 

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Utvendig maledugnad i februar er nok ikke det mest vanlige nei.
Men det er jo herlig å kunne nyte dagene ute alt nå, for dere da.
Her snør det Våknet til nysnø i går og i dag etter omtrent bare regn i februar.
Håper det snart kommer mer regn så all snøen forsvinner.
Har aldri vært spesielt glad i snø.
Men en får ta det med seg.
Har og opplevd noen rare meldinger og mailer. Det viktigste, sier min datarepererende sønn er å aldri åpne linker.
Ønsker deg en velsignet god dag :)

Unknown sa...

Takk til din datareparende sønn!
En fin dag til deg også:)