onsdag 5. september 2012

Har hatt kvalitetstid på syrommet mitt både i dag og i går.  Rekreasjon, og helse i hvert minutt!  Hjertefryd av symaskinlyd heter en bok, så her ble det også en bokanmeldelse. Fin og lærerik bok av Anne B Finnestad.
Jeg sydde ikke på denne maskinen i dag, men det har jeg gjort mange ganger...." i gamle dager".
Kjoler og bukser og tunikaer og jeg vet ikke hva. Masse. Synes det er fint å ha den.                                 Min mor heklet nåleputen som henger på maskinen, i den er det også plass til fingerbøll

Her er noen av mine gamle fingerbøl, som jeg fant da jeg ryddet i mors sysaker i barndomshjemmet.
De nye får jeg vise en annen gang.
Det er litt rart hvor verdifulle disse gamle tingene blir, særlig etterhvert som man selv blir eldre. Eller?
Ønsker deg en fin torsdag!!!! Den blir kanskje grå utenpå, men inni kan den bli fin og fargerik!

Ingen kommentarer: