fredag 2. januar 2015

Min nye baby

                                             er skjønn på en helt spesiell måte.
                                             Og det sier alle om sine babyer ☺
                                             Litt av det jeg og babyen har gjort i dag
                                                 Rullefaldet mange "festremser"

                                                              og en firkantet duk
Perfekte rullefalder ☺
                                                   Her er min babylock Evolution.
                                              Veldig fornøgd med servicen på Kakle
                                          
                                       Så nå kan jeg 4 tråds overlock ( sydde luer litt før jul)
                                                 og smal rullefald.
                                           Ønsker deg en god lørdag !
                                        

3 kommentarer:

ReidunA sa...

Gratulerer med ny "baby" :)
En overlock er bare noe helt for seg selv , og den gir et profft resultat , kos deg med din nye maskin , og Godt nytt år :)

Fjordheim sa...

Er nok ikke så godt bevandret i dette selv om jeg syr noe.
Må nok klare meg med en enkel maskin. Først forstod jeg ikke helt
hva dette var, men tror jeg fikk det med meg etter hvert.
Gratulerer og kos deg med syingen :)

Marit Johanne sa...

Så spennende å begynne det nye året med å utforske en slik flott "baby". Den vil nok gi mange gleder :) Godt nyttår!