fredag 2. januar 2015

Godt nyttår

                                                  til deg som er innom.
                              Ja, jeg har fått nytt utseende, iallefall på bloggen min.
                                               Følte trang til fornyelse .
                              Det er vel ikke så mange som har fått julegave i år,
                                                    heller ikke jeg,
                                   men til jul  i 2014 fikk jeg meg en baby....
                                          Jeg fikk den av min mann, ha-ha
                                             og nå gleder jeg meg til å
                                      bli bedre kjendt med denne babyen ☺
                                    Jeg skal ta bilde av vidunderet i morgen.

                                                Arbeidsdag venter,
                                              iallefall planleggingsdag.











                                   

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Gratulerer med "ny blogg". Vakre bilder du har på framsiden. Gleder meg til å kikke innom her i året som ligger foran. Takk for alle koselige kommentarer du har gledet meg med på min blogg i året som ligger bak. Ønsker deg et godt nytt år! :-)