mandag 2. juni 2014

                                                        Midnattsrosen Lucinda Riley


                          Nå har jeg lest ferdig denne boka,                                                   Historien gir et eventyrlig innblikk i indisk riksmannsliv fra begynnelsen av 1900-tallet av, fra palassene til maharajaene i India,  til de vakre godsene i England som jeg er så svak for.  Stikkord: drama,  mørke hemmeligheter, mektige panoramaer, lange tidsspenn, rasefordommer, kjærlighet og godhet, m.m Den var kanskje, bare kanskje, litt lang, men jeg er glad jeg har lest, dvs. hørt, også denne boken av Lucinda Riley. Oppleseren, Tone Danielsen, var god! 

Nå er det Hvorfor hopper jeg av Naoki Higashida som skal inntas, nå gjennom øynene!
Biblioteket er en fin ting!!

Ingen kommentarer: