mandag 9. juni 2014

Da blir det endelig

dåp i barnehagen. Og sikkert i morgen! ☺

 For lenge siden var det et par søte små (av de store) som spurte meg om jeg kunne sy dåpskjole til dukka. Og svaret var selvsagt ja. Men tiden har gått med til så mange ting, som maling og maling og maling m.m, litt barnepass blir det også, og svært lite sying nå som vi bor 3 generasjoner under samme tak. (Men det er bare frem til mndskifte juni/juli.) Vel, skulle disse to få glede av en dåpskjole før de slutter, og jeg holde hva jeg lovte, ja da var det bare og sette igang.
Så her er den, sydd av et flott dusjforhengstoff som jeg fikk en gang, og aldri brukte.
Et sløyfebroderi  nederst på kjolen og på lua.

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Så flott dåpskjole. Ja, nå blir det nok jubel og barnedåp i barnehagen. :-) Viktig å bidra slik at den gode gamle rolleleken ikke dør helt bort. :-)