onsdag 6. november 2013


Motivet var så vakkert, med månesigden som speila seg i det blikkstille vannet, det siste av dagslyset fra  denne dagen. Skulle nok hatt speilreflekskameret, men det ble med mobilen, ut gjennom vinduet, i sakte fart.
Dagene siden helga har vært fulle med jobb, husflidslag, maling og barnepass og ....
                                                              barnelag.
                                    7 jenter, 2 symaskiner  og masse tålmodighet.
                                    Her lager det julestrømpe, med litt applikasjon.
Det er viktig at barna og de unge får lære seg noe av alt det koselige og nyttige man kan lage med hendene, og lære dem til å ha glede av slike aktiviteter.  Hver 14.dag samles mange barn fra ca 7 og oppover, til Mix, (ca 60 + -)  der det først er andakt og sang, så går de til de ulike gruppene. Det er toving, maskinsøm, matlaging, friluft, lego, lag din egen cd, hobbyaktivitet, m.m Jentene (hittil har det vært det) mine er ca. 11- 13 år gamle.
Trodde jeg skulle ha komme litt lenger med hakkingen min, men det har vært strikking i ledige stunder de siste dagene.( Svært få ledige stunder)
Her er starten på min klut i tokrokshakking,
Gleder meg til å jobbe mer med det.
Ønsker deg en flott torsdag ♥

Ingen kommentarer: