mandag 6. mai 2013

I helga har jeg vært i byen der de går på skrå over gaten. Første gang jeg skulle krysse gaten på denne måten, ja da var jeg sikker på at nå hadde jeg gått mine siste skritt. Det går bra, sa hun ved siden av meg. Og det gjorde det. Og opp gjennom årene har det blitt mange skråkryssninger på meg også i denne byen.
En annen ting jeg må når jeg er der, det er innom Dromedar.

Må bare ha en søt chili kaffe. den er bare rågod!


På kjøreturen  hørte jeg på denne boka. Forfatteren av bl.a.  Øya og Hjemkomsten
                            
Den må bare leses eller høres. Anbefales varmt.

En annen bok som også bør inntas, er La Peregrina av Cecilia Samartin. Men dersom du ikke har lest Senor Peregrino, så må du ta den først.
                                    
      En film ble det tid til, og hva ellers enn Jane Austin? Sett mange ganger før, men det går an med sånne filmer.

Symaskina fikk være med på tur....... bokmerkeproduksjonen fortsetter. Målet er rundt en sving eller tre.
Så det er bare å stå på. 60 stk. var bestilling. Jeg er kommet ut av tellinga, og det er kanskje bra. Kan bli litt lei innimellom. Men jeg strikker mens jeg broderer☺ slår to fluer i en smekk.
                                                                                                                                                           

1 kommentar:

Anonym sa...

Courses involving weekend seminars and specialized corporate training are offered to condition a working
personnels seo skills.

Here is my web page :: good search engine optimization