søndag 21. april 2013

Trøtta Trøttesen

Det er meg!
Og sofakroken er ekstra god i kveld, så god at jeg har problemer med avstanden mellom her og senga. Orker jeg å tilbakelegge den?
Jeg har vært på kurs i helga, to forskjellige kurs på to forskjellige steder.  Det ene måtte (og ville) jeg på, det andre bare ville jeg få med meg.
Stichery med maskin, med  Patricia Iden. ♥  Desverre mistet jeg lørdagen på dette kurset, men fikk til gjengjeld masse ekstra i dag. For ei dame! Så fantastisk dyktig, så flink til å lære fra seg, godt forberedt til kurset, og mye vi fikk lære.
Dette er modellen til Patricia, jeg får komme tilbake med mitt lille syprosjekt. Bildet jeg tok ble så uskarpt.....

Dagskurset på lørdag var på Nesset Prestegård, hos Bjørnstjerne Bjørnson. Iallefall så gikk jeg der han hadde gått en gang.
Her i fjøset ble vi kurset i organisasjon og litt ledelse. Kurset var i regi av Norges Husflidslag
Utsikten var det ingen ting å klage på....

              
                                                    
Kjekk en kar...
Vi brukte litt pausetid til å se oss rundt på garden......
Bl.a fant vi dette
                                                 Den vogna skulle jeg gjerne hatt..

Ingen kommentarer: