mandag 21. januar 2013

Jeg prøver meg med en etterlysning igjen.

Kjære alle dere der ute i den store vide verden, er det ingen som  har strikket denne?
Så langt er jeg kommet,  og oppskriften er borte vekk. Garnet som jeg har brukt her er carat fra Knappehuset. Oppskriftheftet er fra rundt 1996. Så det er gammelt, men genseren er så fin at jeg håper jeg kan få strikke den ferdig.
Hadde lovet mitt 7-årige barnebarn, og en kamerat, en tur på Barnas Lekeland på fredag . Der såg disse vottene dagens lys. Restegarn etter en bukse som jeg strikket tidliger i vinter. Smart garn fra Sandnes

 Måtte ta litt vare på meg selv etter denne uka som gikk, og som var så full av sykdom og sykehus og bekymring, så jeg måtte dure litt på symaskina. Som kjendt gir symaskinlyd ♥hjertefryd♥
Resultatet ble denne genseren. Bildet er ikke så bra, men det tror jeg genseren er☺

             "Vi er apekatter, apekatter, apekatter små, og vi liker oss best i trærne"
Ha en fortsatt fin mandag! ☺

Ingen kommentarer: