onsdag 2. januar 2013

     Første arbeidsdag i 2013 er over, og julen med "alle hjerter gleder seg" er også  egentlig over.
 Jeg synes at det gikk litt for fort, så hjertene mine skal få henge  til over helga.

 På dette teppet har jeg bruket frysepapir på hjertene, quiltet for hånd rundt.

 Kjøleskapet tømmes for rester, og bra er det.  Kakeboksene tømmes også, ikke det at de var så fulle her i gården, nei. Men en sort eller tre ble det. Pepperkaker ble ikke bakt i år,  men jeg har jo laget disse kakene. ☺ Det var mye gøyere enn å bake. ☺


Disse tre pepperkakebildene er applikert med maskin, og oppskriften brodert med broderimaskin.

Og i ettermiddag ble syrommet  ryddet grundig, så nå er det klart til produksjon. Gleder meg verre ☺
Og om ikke lenge er det syhelg. Love it ♥

Ingen kommentarer: