onsdag 15. august 2012

Farmorhelg

Et eller annet er helt galt med skrivevindu og verktøylinjen. Jeg har prøvd og lage et innlegg i flere dager, har ikke fått det til før nå. Vertøylinjen er uten bilder, eller ikoner, eller hva det nå heter. og hva som skjedde akkurat nå, vet jeg ikke. Jeg fikk iallefall plassert markøren og kan skrive.
Som overskriften og bilde viser, så var jeg mye farmor i helga. Guttene på søndag, og lille jenta ei stund på lørdag. Sola skinner, det ble grilling, og alle hjerter gleder seg.    
 Ja, det er julestoff. Helt rett, nesten midt på blanke sommeren. Jeg sydde fire forklær, og la de i skapet! Det ene var et Debbie Mumm stoff. Har forresten mye Debbie Mumm, både stoffer og bøker. Likte (og liker) det hun har laget, så det ble en del innkjøp for noen år siden.
Fikk lyst til å vise et gammelt håndarbeidsskrin. Min mor brukte å ha trådsneller oppi, jeg har det til pynt på syrommet!

Ingen kommentarer: