tirsdag 28. august 2012

Blomster små.......

En blomst til meg, eller kanskje det er dette som er sukkulenter? Jeg måtte ha☺en ny plante her om dagen,
så da ble det den til venstre,+ nye skjulere til vinduskarmen på kjøkkenet. Planten til høyre står klar til blomstring for andre gang denne sommeren. Dama i blomsterbutikken sa at det kunne være et nødskrik om at den ikke hadde det så bra, at den vil ha mer mold og næring. Jeg kjøpte mold, så full fart hjem for øyeblikkelig hjelp.Vil jo ikke at den skal dø... Den har søte blomster som står lenge....


Har også hatt besøk av en rørlegger, (en bra en), som skal fikse solfangere(?)  radiatorer, varmtvannstank og sånt. Har lite forståelse på slikt. Men det skal bli bra å få ting i orden.
Regionsjef og byggeleder kom, (skal jeg si omsider?) for å se på feiler og mangler som har dukka opp i løpet av dette året vi har bodd i huset.Og sikkert vært her hele tiden....                                                             Tror alt ordner seg nå..... men så er også jeg veldig godtroende.
Men løse do, kraner som hopper av ved litt høgt trykk, uferdig og feilplassert vei etter tegninga og halvferdig malerarbeid, ++,  ja de såg det. Så nå blir det bra.☺☺☺☺



Ingen kommentarer: