søndag 12. desember 2010

12.desember

                                     Nå tenner vi det tredje lys,
                                    det er et hellig tall.
                                    Vi venter på at kongen vår
                                    skal fødes i en stall.

Nei, jeg har ikke gått i hi, bare hatt litt mye å gjøre. Glemte meg rett og slett i går, ingen blogging.
Jakten på de forsvunne engler har også pågått, men i mindre grad. Helt til for en liten halvtime siden.
Jeg gikk på jakt etter kasse nr 79..... og der var det bl.a engler. Og julekrybbe... og julegardiner...
Fint selskap! Jeg har da leita i 12 dager etter en innbilt kasse. Skremmende. ( Men englene mine hadde en fin, egen kasse i mange år. Husker ikke hvorfor det ikke vart sånn dette året her ) Men her, dagens to spille-engler.
Og ingen sang i dag. Hør på Josh i dag også. (9:des.)

Ingen kommentarer: