søndag 6. oktober 2013

Ugler som ikke er i mosen

Fredag var sydag. Herlig feriedag med bare symaskinlyd. In-The-Hoop prosjekter fasinerer meg, så nå skulle det produseres ugler, ITH☺  Som tenkt så gjort. Den første, den rosa, der har jeg gjort en feil inni, men det vises jo ikke på bildet.☺
Så fikk jeg besøk av 8-åringen. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, sa han da han fikk se uglene. Kan jeg få en, farmor? Klart det! Så satte han i gang med å velge stoff og farge på brodertråden, og på hempa!
 Her er vi i gang,
og her er resultatet.
En stolt og glad gutt sprang hjem
for å vise frem det han......vi hadde laget.
                                       

Det ble en MugMat også, så nå har jeg to......

......+ disse ti som bare venter på å komme i ramma.
                                          Og jeg har sydag i morgen også♥


2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flotte uglevesker/punger du lager.
Slike har jeg lyst på også.
Må jammen prøve meg på det en gang
Koselig når ungene vil vær med å sy.
Eldste mann fant ut at han skulle
lage ei bukse han hadde, lenger,
Og ville gjøre det selv. Så jeg hjalp han bare litt. Han er jo voksen da,
men likevel blir mor glad når en
ser de får det til:)
Fine bordskånere. Koselig å ha under en kopp.
Ønsker deg en herlig høstuke :)

Unknown sa...

Hei, koselig med nytt besøk, og at du likte uglene. Jeg fant mønsteret på Embroidery Garden.
Kjekke små presanger, og fint på messe. Går ganske fort å sy dem også...