onsdag 30. oktober 2013

Feriedag = sydag

Har hatt en nydelig dag på arbeidsstua mi. Har brodert med maskina, prøva og feila litt, men også noen prosjekter har blitt ferdig. Det er jo snart messer både her og der, og jeg tenkte og gi bort noen ugler, bokmerker og "tefat". Så da er det bare å dure i vei.
Jeg har også noen langtidsprosjekter, og idag ble det ene ferdig.
Dette begynte jeg på i april, da jeg var på et kurs med Patricia Iden. Her er det stitchery med maskin, applikasjon, og quilting i massevis. Nå mangler det bare noen små knapper i blomstene, eller perler.
Kjennes veldig godt å være ferdig ☺


1 kommentar:

Fjordheim sa...

Er veldig godt å få ferdig slike prosjekter. En flott løper.
Og en dag på syrommet høres kjekt ut.
Når jeg en dag slutter på loppa, skal det igjen
bli noen dager innimellom på syrommet.
Men nå får visst det meste av kreativiteten
utløp der.
Rekker ikke noe særlig mer i hvert fall.
Ønsker deg en god dag :)