torsdag 10. oktober 2013

ARGGGG

Jeg, som sikkert mange andre, har en del (sy)saker som sjelden(aldri) blir brukt. Men det er kjekt å ha, og jeg har blitt påvirket på bl.a. kurs til å kjøpe, kjøpe, kjøpe. Nå er det en gang kjøpt, så nå skal det brukes og prøves. Hva skal prøves?
I kveld var det denne  Clothsetteren. Har hatt den i mange år, borte var den i flyttesjauen, men den dukket opp igjen.
Så nå skal den brukes, tenkte jeg. Men hvordan?  Googlet  det ene etter det andre, film på Youtube, og så i gang med et prøveprosjekt.
Fant et design på Digitizeren, la til litt ekstra blommor, og fikk etterhvert printet det.

la motivet på minnekortet, og her er det på symaskina,

og den syr☺♥
Men så stoppa det opp for meg. Tenkte jo at dette skulle bli en brikke-prøvelapp med dette motivet i alle 4 hjørnene. Så ble det stopp. Ikke maskina, men i hodet mitt.  Ja, ja, jeg tenker kanskje klarere  om en dag eller to, la meg brodere noe enkelt.....en sommerfugl på water soluble embroidery stabilizer. Oj oj oj, det høres fint ut. Det er bareen plastikk som løser seg opp i vann. Det var bare det at min plastikk  BARE satte seg fast i spolehuset.
Heldigvis får jeg prøve igjen. Gir meg ikke før jeg får det til. Og snart er det helg♥


Ingen kommentarer: