fredag 18. oktober 2013

Jeg har arbeidslyst, men orker ikke.

Er bånn sliten etter denne hosteuka. Jeg sitter nå her, og ideene kommer , den ene etter den andre. En vakker dag...... da starter alle symaskinene, og jeg sitter ved siden av å strikker og hører lydbok ☺ Men når sant skal sies, så var jeg litt på syrommet i ettermiddag. Fikk besøk av et barnebarn som så stolt viste frem en flott bamse som han hadde sydd på skolen. Men så fikk han ikke tid til å sy sekken til bamsen.   " Farmor, kan vi gå ned på syrommet ditt og sy sekken?" Det var ikk nei i min munn, klart vi kunne det. Han sydde sekken, jeg sydde i knapp, vi tvinna snor, og laga ei lita bok som bamsen kunne ha, + en Ikeablyant, den passa akkurat i sekken. En stolt gutt og ei glad farmor ♥
Og når jeg først var her på det beste rommet i huset.....
så måtte jeg se maskina starta etter så mange dager...... og sydde litt på papir....
                                         Nå er det bakstykke og lukkekant igjen.

Ingen kommentarer: