søndag 20. oktober 2013

Jeg er litt stolt,

fordi jeg har laget et broderidesign☺ i Digitizer MBX
Når sant skal sies, og det skal det jo, så er ikke bamsen "min". Den var et bilde som jeg satte inn, og som jeg, og programmet,  stingsatte. Så tok jeg bort bakgrunnen i bamsemotivet. Sirkelen laget jeg selv, den var som en ball først så  laget jeg et hull, og satte bamsen inni. Og printet ut et mønsterark.
Jeg trenger trening i å bruke dette programmet, ser at klippinga mi ikke er perfekt. men kjekt likevel, for jeg forstod dagens leksjon☺☺  Skal finpusse det litt, og så brodere det.
Ellers har alle våre 4 barn vært her, 5 barnebarn, 2 svigerdøtre, og 1 kjæreste.  Veldig kjekt !
Jeg har hatt innedag, tiltross for det fine været. Er mye bedre, men så inderlig sliten av hoste og  mangel på søvn. Men imorgen er det jobb!
Ha en god mandag ♥

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flink du er. Dette ser spennende ut.
Kjedelig å være syk.
Godt at du er litt bedre.
Ønsker deg fortsatt god bedring og ei velsignet god uke :)

Marit Johanne sa...

Sikkert spennende å prøve ut å lage nye mønstre! Håper det har gått bra på jobb etter hostesykdommen din. Det hørtes ut til å ha vært en flott gjeng du hadde besøk av på søndag! Fortsatt god bedring!