søndag 29. september 2013

Hipp hurra for jenta som er 2 år idag



Skulle gjerne ha tatt på meg æren for denne kaken, men nei, den er ikke mitt verk. Men,, den stod på min kjøkkenbenk☺ Her i huset har det nemlig vært fest idag, med mye god mat, masse humor og forskjellig humør, leik og tegning☺ Det blir livat når 5 barn, diverse tanter og onkler, mødre og fedre, og fire besteforeldre skal innta middag m.m.
                                                                                                                                                                                 Må nok utsette mitt daglige treff med Trevor. Er litt for sliten til å høre på han i dag. Men vi har vært sammen minst en time hver dag siste uka, og det skal vi fortsette med. Han er en god lærer, og jeg har lært mye.  Kjempeartig        
                                            
                                                         Og hva er det han kan???
                                                    Han har en del trådsneller rundt seg.... 
                                    Han kan sikkert masse, men er veldig god  på DigitizerMBX
                  Må nok komme tilbake med resultat av dette "kurset" ved et senere tidspunkt.
                                                                 Ha en fin arbeidsuke.☺
     

                         

Ingen kommentarer: