søndag 1. februar 2015

Nå må jeg sy litt skjeve sømmer....

                                 for jeg har fått disse til utprøving av min dreiende sønn.

                                                  Nei, det er ikke minikjevle
                             
                                           Sprettekniv, med litt mer å holde i enn de små
                                    
                                            Nå får jeg ta  noen ekstra svinger når jeg syr,
                                            slik at jeg får teste disse flotte spretteknivene.
                                                               Takk Eyvind!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flotte sprettekniver. Skal en sprette opp
litt er ofte de en vanligvis får tak i litt for små og vonde å holde i.
Ha ei herlig uke .)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flotte dei er!
Guten min har veldig lyst å lære seg kunsten å dreie.Han syns det ser så kjekt ut.

Ha fin februar :-)