lørdag 22. november 2014

Jeg gleder meg til jul...

                                       
                                                 men først skal vi ha advent.
                                       advent, med mange flotte lys både ute og inne,
                                       advent, med mange gode lukter fra kjøkkenet,
                                       advent, med juleverksted og kos,
                                       advent uten stress,
                                       advent som betyr komme, ankomst.
                                       Ja, jeg vet at det ikke er denne helga,
                                       at jeg må vente til neste!!!
                                       Mens jeg venter får jeg nyte rosa roser
                                       jeg har plukket i hagen nå, i november.
                                       Naturen er ikke helt ajour,
                                       men dagene er flotte
                                       og rosene er nydelige!
                                         
                                              Ønsker deg en god helg, 
                                       og takk til dere som legger igjen kommentar,
                                       og vil følge!
                                       Det er koselig!  
                                           
                                                                                                                           



1 kommentar:

Fjordheim sa...

Herlige roser.
Jeg plukket roser her sist helg.
Nå spørs det om de ikke har hatt det for kaldt i natt
til at det er noe håp om flere.
Men så er det jammen snart advent også.
Skal ikke vete mer av rosene her på det indre østlandet.
Ha ei velsignet god helg :)