fredag 14. juni 2013

Ferdig, ferdig ,ferdig

 Onsdag kveld var det gjort.
61 maskinbroderte bokmerker er nå levert!
61 elever ved en ungdomsskole får et bokmerke av læreren.
Håper de leser ei bok av og til, så bokmerket kan komme til nytte.

 Og jeg er så heldig at jeg har fått sittet ved symaskina, og laget disse bokmerkene, (- 4, som læreren laget), og hørt på denne lyden som fryder et hjerte, og som gir rekreasjon og påfyll.
Jeg har lært om prosjekter In-The-Hoop, og kommer til å lage flere ting på den måten
                                                        Hjertefryd av symaskinlyd
                    Boken er herved anbefalt, selv om den ikke handler om bokmerker.

                       Jeg satt barnevakt i går kveld, og da dukket disse to opp                       

Den største, han Amandus, strikket jeg i 1980, til min førstefødte.  Trodde ikke at han eksisterte lenger, denne Amandusen. Ser at han har mistet litt på overkroppen, det har liksom seget litt ned. Det gjør vel det når man blir litt gammel ☺ Han var iallefall høyt elsket og trofast.
Den minste laget jeg i 2005, til mitt første barnebarn. Artig  å finne dem igjen.
Nå er det helg, og godt er det. Ingen store planer, og det passer meg bra. Skulle forresten få masse planter til Drømmehagen i morgen.                                                              Ha en flott helg!!!

Ingen kommentarer: