tirsdag 22. november 2011

Om en måned er det lillejulaften

Jeg måtte bare skifte bakgrunn. Nå har alt løvet falt av trærne, da kan ikke jeg sitte her med masse orange og gult løv, nei, nå blir det stjerner og lilla, engler og sånt.
Noen (trofaste?) lesere kommenterte at linken til boken jeg henviste til i forrige innlegg, ikke var helt som den skulle. Nå er det ordnet! Stikk innom og les om en god bok, og aller helst, les boken! Gjerne med ørene. det er fantastisk. Jeg har forresten begynt på en bok av en kar som heter Henry James. Han har blitt et familiemedlem på en måte, så jeg syntes jeg måtte bli litt kjendt med han. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker han, men han skal få noen sjanser. Boken heter Tommeskruen, og er litt skummel, tror jeg. Er ikke kommet så langt. Hvorfor leser jeg ham? Fordi jeg er nysgjerrig på forfatteren som min kjære datter bl.a. skrev om i sin master.
 I helga var det en masse (jule)messer rundt om. Jeg var ikke på en, iallefall ikke på en ordentlig. men jeg var i en barnedåp, og det var fint. Er litt stolt over at den lille prinsessa som ble døpt hadde på seg en dåpskjole som jeg strikka for over 30 år siden. Bilder kommer senere!

Ingen kommentarer: