søndag 20. februar 2011

Våren er heller ikke kommet til Kristiansand.....


Det var  IKKE  slik det såg ut fra hotellvinduet,....

i dag kl. 10.30 var det fortsatt vinter...
......men det var fint å være der likevel. Veldig kjekt å besøke en kjær sønn og en kjær svigerdatter. Og en fantastisk flytur fra Kjevik til Vigra, med litt stopp på Gardemoen. Vi bor i et vakkert land!

Den lille hvite der, den var veldig god å ha disse dagene.
Jeg tror at kristiansandere (er det et nytt ord?) er kreative folk. Det kryr av hobbybutikker, quilte - og garn butikker der.  Og strikkemaskiner! Er det noen som vil gi meg en???  Og så var der flere bokhandlere.Det var sånne butikker jeg var innom. Og Ikea.
" Kongens tale" er en fin film som jeg herved anbefaler! Ja, vi var  på kino. Kan faktisk tenke meg å se den en gang til. Jeg har også lest ut ei bok.... Og huset vårt..... ja, det går fremover!


Ingen kommentarer: