søndag 24. oktober 2010

Uke 43

Nå begynner vi på uke 43. Hva er så spesielt med det da, enda mer høst og regn og sludd?  Kanskje det, men  for meg betyr det noe mer. Og det handler om husbygginga vår. En viss byggeleder sa til oss på et møte vi hadde i slutten av august, at huset skulle komme i uke 43. Sånn ca 26 oktober, sa han, og etter det har han ikke sagt et pip, iallefall ikke til oss. Holder de ord mon tro???
Søndag ettermiddag. Vi har passet våre gode barnebarn i helga, så tiden har gått med til legobygging og lesing om Knerten og Lillebror, og om mø og bæ og gakk gakk. Nå er foreldrene kommet hjem, så nå har jeg litt tid til diverse. Skulle ha ordnet litt på håndarbeidssidene mine. Ulikt meg å la det bli noe av det siste som blir skrevet om og vist bilder av. Før hadde jeg DET gode syrommet, nå er alt, iallefall nesten, pakket i kasser. Så det er ikke noen stor produksjon, men litt strikking blir det, litt stichery, og noen ufoer får jeg også lett tak i ... dersom lysten blir for stor. Og det bør den snart..
Men jeg får et nytt rom, og det skal bli bursdag og julaften tilsammen mange ganger når jeg skal pakke ut igjen disse syromkassene! For en lykke!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart! :)

Guri sa...

Hei! Såg på husbildene dine at du flytter ikke så langt hjemmefra...lykke til videre.