søndag 8. desember 2013

På museet i Borgundgavlen

      var det mange åpne dører i dag, og her er en av dem.                

 og varmt og koselig var det inne.
Mange aktiviteter var det rundt om i de forskjellige husene.Der var knivlaging, kinning, baking m.m Desverre hadde jeg bare mobilkamera, så bildene ble så som så. Men det har blitt en tradisjon at jeg ++ tar turen dit denne søndagen i advent.
♥Og så denne sjøbuda her ♥
♥Blir varm om hjerterøttene♥ Mange gode minner er knyttet til dette huset og stedet der det stod.
Litt mer broderte "tefat", eller MugMats har det blitt denne helga, de ble veldig populære.
Skal nå lage 2 til, så er bestillingene ferdige.  Kanskje vil jeg lage noen som er jul...

Ønsker deg en god mandag.

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Det er alltid koselig med museumsbesøk før jul. Jeg var en tur på museet her forrige helg, men har visst glemt å legge inn bilder fra det. Vakkert bilde med sjøen og husa. Så søte de broderte tebrikkene var!