onsdag 11. desember 2013

Jeg vil heller sy

enn å bake julekaker! Det gjorde jeg i går, og det gjorde jeg i dag også. Det ER så utrolig trivelig på arbeidsrommet mitt, og tiden går så fort i godt selskap. ( det er bare meg der☺)
MugMats har gått som varmt hvetebrød. Vet ikke hvor mange jeg har laget, dette er de siste, foreløbig.
 Skal gi bort noen også, så i helga er det bare å sette i gang maskina igjen. Får ikke gjort noe før lørdag ettermiddag.... både i morgen og fredag er det"ut" etter jobb.
Dette
                                                                    og dette

                                   er prosjekter som må bli ferdig i løpet av helga.
Vil ikke røpe hva det skal bli. den som følger med. den får se.....

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Liker å bake jeg da. Men jeg liker også å sy.
Men å sy har det heller blitt lite av i det siste.
Håper på bedre tider.
Ønsker deg fortsatt gode adventsdager :)