tirsdag 3. desember 2013

Mange engler har øynene lukket.....

også denne her, som kom fra Panduro engang. Litt bustete og sjarmerende..

Jeg sitter her i sofakroken, prøver å få montert en genser. Ikke det at det er så vanskelig, men mine øyne vil også igjen. Mange ting skjer om dagen, i ettermiddag var det adventfest  med barnehagen, med foreldre og søsken og besteforeldre. Koselig mens det står på, og godt når det er over.
Vil forresten presentere min nyeste prøvelapp.
                                                     Maskinbrodert adventkalender.

Jeg vil nok gjøre noen ting annerledes neste gang, men er igrunnen fornøgd med denne første utgaven.
Laget hemper istedet for å sy i ringer. Såg det en gang hos en jeg kjenner, så takk for tipset!

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Så nydelig kalender! Og ideen med hemper var fin.