mandag 2. desember 2013

Englekalenderen min

er egentlig ingen kalender, men engler som ligger i en korg, og jeg får trekke en ny hver dag nå i adventstiden. Denne er hjemmelaget, for noen år siden. Kjegle, piperenser med en trekule til armer, dukketrikå med ull til hode, og ull til hår, Veldig enkelt.
Det er så koselig å få ta en ny engel hver dag. " Jeg har en engel som følger meg...." står det i en barnesang.♥
                                          Løperen sydde jeg på et kurs en gang....
Var i kveld på møte i husflidslaget, og ble veldig inspirert.Vi hadde besøk av to blomsterbindere, viss det er det det heter.  Kanskje til og med jeg kan få til noe av dette.
Bildene får tale for seg.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Flotte dekorasjoner.
Spennende å se på hvordan det gjøres
å ta med seg noen tips.
Jeg har en englekalender på bloggen.
Legger ut bilde av en ny engel hver dag.
Du finner link til den på sida mi.
Ha ei velsignet god adventsuke :)

Mia sa...

Så fin kalenderidé, langsomt fyller huset seg opp med fine engler til kor :)