onsdag 18. desember 2013

En uke siden sist,

og da skrev jeg at jeg heller ville sy enn å bake. Men siden man ikke alltid kan følge lystene, så har det blitt en del baking, og mindre tid til sying. Men litt har det blitt, og bildene får komme etterhvert. Noe er jo julegaver.....
For lenge siden laget jeg dette. Det ble solgt, og nå har jeg lyst til å lage et til.... Mønsteret har jeg ikke, men det går kanskje å forstørre og måle ut. Synes disse nissene er søte, selv om jeg ikke er så veldig glad i nisser. To dager igjen på jobb, så begynner jeg på juleferien. Vel, vel, ferie og ferie fru Blom..... den begynner etter oppvasken den 24...☺
Ønsker deg gode førjulsdager.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Hehe, ja det er ikke alltid det er ferie å ha jobbfri.
Her er det først selskap på søndag, så forberedelse til julaften,
men vi er jo ikke mange, så det er ikke mer jobb enn
til en vanlig middag, egentlig.
Bare det at en vil jo gjerne gjøre litt ekstra utav det.
Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)