tirsdag 4. februar 2014

Boktyven er filmet☺

Det er ikke ofte jeg går på kino, men på søndag var jeg det. Kanskje blir det med den ene gangen dette året. Jeg liker en film av og til. Liker og sitte i godstolen med strikketøy og film, men ikke hva som helst.   Jeg er kritisk!☺                                                                                                                            Boken Boktyven leste jeg engang, en annerledes bok som er vel verdt å lese, og nå er den altså blitt film, og jeg måtte se. Og det angret jeg ikke på. Nå har jeg bestemt meg for at både boken og filmen skal stå i hylla mi. Ofte kan en filmatisering av en bok være litt skuffende, man kan jo ikke få med alt, og det er jo forståelig.  Det hadde de heller  ikke gjort i denne filmen heller, men jeg likte den.☺ I den grad man kan si det om en slik film. Ja, den var god. Anbefales. Både boken og filmen.

Ingen kommentarer: