torsdag 26. juli 2012

To bøker til frokost.....

Ja, det er sant.
Tok frokosten med meg på arbeidsstua mi, og der leste jeg to bøker om søm med overlock.
Interessant. Jeg har en overlockmaskin som har vært lite brukt. Kanskje blir det andre tider nå. Iallefall resulterte det i at jeg satte meg ved maskina og sydde noen prøvesømmer. Det var lenge siden sist, og det var veldig kjekt

                                          
                                     Jeg har denne....

Jeg har sydd ganske mange smikker og kluter med denne. Da jeg kjøpte den, vart jeg så inspirert av Tove Fevang som hadde et lite innføringskurs på noen timer, at jeg reiste rett hjem og sydde dette:


Et Barbieteppe med broderte hjerter som quilting, + en pute til.
Det ble populært i barnehagen!
Så har jeg sett at Tove Fevang skal komme hit og ha et helgekurs i overlock.....
Gjett hvem som skal på det kurset.
Håper der er plasser igjen.


            

Ingen kommentarer: