fredag 13. juli 2012

Borte veldig bra, men hjemme best

Vel hjemme er det bare å erkjenne det overskriften forteller. Har hatt flotte og varme dager i over en uke, kommer så hjem til masse knott, regn, nesten kulde og alt ute er bare veldig veldig grått. Og det er skjønt å være her, og ha fri!
Må vise noen bilder til før jeg gjør meg ferdig med Stockholm for denne gang.

Trodde du at dette var en svensk måte og dekke bord på......

Det er det nemlig ikke, det er takdekorasjon. Så nå kan vi bare sette i gang. Man tager hva man haver og limer det oppi taket. Det kan bli stilig.

På vei til Skepsholmen fant vi denne, rart at han bare satte den fra seg der, midt på broa.
Kanskje han ikke orket å bære den  over til den andre siden, til huset der han bor.

Takk for meg.


Og så må jeg fortelle om noen bøker...... har lest masse i det siste,  det får jeg gjøre en annen gang, når jeg er litt mer våken.

Ingen kommentarer: