torsdag 23. juli 2015

Wood-Art

                                              Laget noen crazy quilt mugmat av rester.
                                     Så ble diverse mugmats tatt med til til Havets dag 

        Her var det liv og røre, flott vær,  flotte båter og folk,
                                                              og ikke minst, flotte salgsstander.
                                    Mine mugmats havnet her, helt uventet for min kjære sønn                                                                                       som hadde sin første salgsstand.
                                 "Du skulle ha vært her med noen av tingene dine, mamma"                                                                                                sa han for et par uker siden.
                                                                             Og jeg fikk en ide.
                                    Jeg vil sy noe maritimt, og noe som går rimelig fort å lage.
                                                Og så vil jeg reise dit, uten at noen vet  om det.    
                                                               Jeg er stolt av deg, kjære sønn☺
                                                      Og det var fantastisk å overraske dere.

   

1 kommentar:

reSIRIkulert sa...

Flott arbeid, og smart av sønnen å få dine ting også med :) Fint trearbeide også.
Jeg var ikke nedom i Sirevåg, men etter trafikken forbi huset vårt, visste jeg at det kom mye folk.
Siri