søndag 28. juni 2015

SilverReed SK 280

                                                har kommet på ønskelisten min.♥
                             Egentlig har den vært der lenge, iallefall en strikkemaskin,
                             jeg visste bare ikke at den var akkurat DEN jeg ønsket meg.
                             Ikke før jeg denne uka snakket med en forhandler, og fikk et tilbud!
                             Ja, jeg skrev i forrige innlegg at jeg fikk en gammel strikkemaskin,
                               
                                            men det manglet en del ting i utstyrsboksen.
                                            Trass i disse mangler, så klarte jeg å få til dette
                                                    En prøvelapp med mønsterstrikk ☺
MEN, jeg er litt streng med meg selv,
det blir IKKE kjøp av ny maskin før dette er ferdig:
En svært gammel ufo. Skulle bli et sengeteppe, av bare rester,
men ny bestemmelse nå. Det blir et pledd. Med fleece til bakstykke.
Skal prøve og sy litt på det hver dag, men bare litt, 
ettersom jeg for tiden har en vond skulder.
Heldigvis venstre.

To lydbøker på gang. En i bilen, og en hjemme.
Da duene forsvant av Sofi Oksanen,
Alle vil hjem, ingen vil tilbake av Helga Flatland
Absolutt hørbare så langt.
Mer om bøkene når jeg er ferdig.
Ønsker deg en god uke!



                               

Ingen kommentarer: