mandag 22. juni 2015

Placemats, brikker, kuvertbrikker, you name it,

                                                  iallefall er disse 3 nå ute av UFO-haugen!
                                                              Nå med lukkekant!
Enkelte (mange) ting blir liggende lenge før de blir ferdig.
Det er mer spennende med nye ting.
Nye ting, ja...
Denne kom bokstavelig (nesten) talt ramlende inn i går
En gammel strikkemaskin, med hullkort.  
Passer jo godt, jeg er også gammel☺
Den kan du ha og øve deg på, inntil du får en ny, 
sa min datter, som ga meg denne.
Og jeg satte meg ned med dansk bruksanvisning, 
og fikk det til!
Så nå:
Passer godt med strikkemaskin nå, forresten,
skal kanskje være litt forsiktig med strikking m.m
nå når jeg er sykmeldt med betennelse i skulderen.
Men ingen har sagt det.
Heldigvis venstre


1 kommentar:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott!
Strikkemaskin, ikkje verst :-)

God betring!