tirsdag 27. januar 2015

I dag handler det om penner, en barberhøvel og hekling ☺

                                                        Og hva skal jeg ta først?
                                        Barberhøvel og penner, dreiet av min yngste sønn.
                              Synes de er kjempefine, måtte bare vise de her..er jo litt stolt, da ☺                                               og nå har han visst begynt og selge....


                                                               Jeg ønska meg en dreia penn til jul, og fikk to!
             I husflidslaget har vi fortsatt hekling som tema, for det er myyyeee å ta av.
                         Jeg er jo, som mange vet, glad i lego.                                                                
                          Og gleden var stor da jeg fant ut at jeg kunne hekle legobrikker!!!!☺
                 Så nå er jeg i gang med noe som skal bli ett pledd engang. Til en legogutt!
                                       Og så bare måtte jeg prøve C2C...corner2corner
                                             En prøvelapp som kanskje blir en pute

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så mykje flott du har fått..
Og mange flotte ting har du laga..

Dokke er dyktige!

Ha fortsatt fin veke :-)

reSIRIkulert sa...

ja, du kan vera skikkeleg stolt av sonen! Flotte pennar du har fått.
Hekling og lego - har ikkje tenkt tanken at det kan kombinerast, men det var jo kjempesmart! ;)