torsdag 6. november 2014

Jeg syr og jeg leser!

                       Og jeg "går på kurs" Det skjer fra sofakroken. Spennende og lærerikt.
                                                        Og hva lærer jeg?
                                    Jeg lærer og bruke Janome Digitizer MBX,
                                                   som er et dataprogram,
                                   som jeg bruker  sammen med broderimaskin.
                                                   Her er masse å lære,
                                    men Trevor er en tålmodig og flink teacher
                                       som sier og viser ting igjen og igjen,
                                          så mange ganger som jeg vil. ☺
                                            Kurset er nemlig på DVD
                                    Her har jeg tatt et fargeleggingsbilde, stingsatt det,
                                      og på bildet til høgre er det klart for brodering.
                                                        Her er resultatet.
                              Og jeg fikk brukt opp en del "gammelt" kristornstoff ☺
                             
                                          Og litt restestoff ble også til noen nye MugMats
                                         Hva jeg leser, det får du vite i morgen.

Ingen kommentarer: