fredag 7. november 2014

Av en eller annen grunn

 har jeg i senere år lest lite av norske forfattere. Men så fikk den siste boken av Trude Teige så god omtale, og jeg hørte om flere som hadde lest den. Javel, tenkte jeg, så får jeg prøve da. Troppet opp på biblioteket for å låne Jenta som sluttet å snakke. 
Heldigvis spurte bibliotekaren om jeg hadde lest de tre første, viss ikke så anbefalte hun meg at jeg gjorde det. Stor takk til deg, bibliotekar! Ikke det at det er fortsettelse, men flere hovedpersoner går igjen i alle disse 4 bøkene, og det blir referert til tidligere hendelser. Nå har jeg lest, dvs, hørt, de 3 første, og skal til på den jeg egentlig kom til biblioteket for å låne. Oppleseren er Nina Wokshollt, en fryd å høre på!

Noen vet  En hjelpende hånd
  

Svik   Jenta som sluttet å snakke
                                                         Anbefales!

Ingen kommentarer: