fredag 4. juli 2014

Nå er det ferie,

og jeg har tatt av meg klokka. Nå skal jeg være døgnvill og dagvill i 4 uker. Hipp hurra!
Huset som jeg har vært med og bygd ☺  i ca et halvt år, er innflyttingsklart, kanskje allerede i morgen.
Og mine samboere gjennom et par måneder, får da flytte inn. 
Jeg har nå sytid igjen, hele dager til og med, og fant frem en UFO. Har fortsatt noen av dem....Skal lage dette bildet ferdig, så er det et par bryllupspresanger, bursdagspresang m.m + + +
Er ellers på jakt etter noen stoler! Fra 1930 eller noe der omkring. Har bord, skjenk og 6 stoler, men ønsker altså flere.
Fant akkurat de jeg ville ha, men for sent, de var solgt.  Ville nok hatt et annet trekk...
Bilde fra annonsen
Tips til hvor jeg kan lete tas mot med STOOOOR takk!
 Ønsker deg en flott lørdag!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Lykke til med letingen, og kos deg med syingen.
Godt med dager uten klokke og noen avtaler.
Ha en herlig ferie :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Høyrest herleg ut! Nyt!!
Stilige stolar.

Ha flott ferietid :-)