lørdag 19. juli 2014

I dag har jeg fått vevstol......



                                               ♥ og alle hjerter gleder seg ♥
                                Så var det å lage plass til den, og få tid til å bruke den.
                       Men det skal vel gå nå som vi to gamle atter en gang er åleine
                                       Vevstol, rennebom, garn og bøker om vev!
                                                          Alt gratis!
                                Men jeg vil nok betale litt, på en eller annen måte.

Bruker litt tid sammen med han Trevor nå om dagen.
Han kan det han snakker om, og er flink til å lære fra seg.
Har kjøpt meg kurs i digitizing, og holder på litt hver dag.
Så får vi håpe at det blir som ordtaket sier:
"Øvelse gir mester"

Ble invitert på pizza hos de nyinnflytta nå i kveld,,,
Da gikk denne forbi
Vakker!

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Ja du finner nok ut av det.
Kunne hatt vevstol jeg også
visst jeg ville. Men er redd jeg ikke
hadde fått brukt den så mye, så derfor
lot jeg den gå til noen andre.
Du får ha lykke til med både vevingen og syingen :)