onsdag 9. april 2014

Dette

Romer en bok du ABSOLUTT må lese.
"Rom er en fortelling om en mor og en sønn som overlever det umulige på grunn av kjærlighet..."
"Jack blir 5 år, og har gledet seg til bursdagen sin. han feirer den sammen med den eneste han kjenner: Mamma. Jack bor sammen med Mamma i Rom, som har en låst dør, et takvindu, og måler tre ganger tre meter. Han liker å se på TV, og har mange venner der. Men han vet at ingenting av det han ser, er virkelig - bare ham, Mamma og tingene i Rom- og den skumle Gamle Erik, som kommer på besøk om nettene...Men en dag må mamma innrømme at det er noe på utsiden "
Det er 5 årige Jack som "skriver" boken, alt er gjennom hans øyne.....
" En hjertegod hyllest til den grenseløse morskjærligheten og fantasiens kraft.  En spennende og vakker bok"
 Etter et kurs i oppe i nord, kom jeg hjem til feriedager og feiring av av meg selv ☺ Da jeg kom tilbake på jobb hadde en kollega laget denne flotte kaka, den var både god og fin, som et av barna sa. Helt enig.



2 kommentarer:

Solveig sa...

Kaka var berre heilt fantastisk! Smakte gjorde den også.

Fjordheim sa...

Ei kjempeflott kake. Sikkert god den.
Den boka er ei slik bok jeg kjenner jeg
får vondt i magen av. Syns det er helt
forferdelig at noen utsetter andre mennesker
for slike ting. Men den er etter hva du sier, ei fin bok om en mors kjærlighet.
Kanskje jeg skal lese den likevel.
Ønsker deg ei velsignet god påskehøytid :)